söndag, december 28, 2008

It's indie rock and roll for me

God Jul och allt sånt, de va ju ett tag sen.
Jag ska försöka bli bättre på det här igen men jag har så mycket annat viktigt för mig förstår du. Nu har julen passerat och många julklappar har det blivit. Nu ser jag fram emot onsdag då det är NYÅRSAFTON och sen fredag då jag åker till Isla de margarita i Karibien! Den du. De va fan inte illa.

Imorron är det jobb, helt okej men ändå segt att inte få sova. På tisdag blir det ännu mer jobb men på kvällen kommer i alla fall Holger hit. Det gillar vi. Jag måste börja packa också, vad ska man ha med sig? Jag har fan ingen aning. Hjälp mig någon?

Om ni vill veta en annan intressant grej så har jag äntligen hittat en klänning till nyår storlek L.... jag är tjooooock! Men den är söt så håll käft. Bild kommer längre ner frågan jag ställer till er är, guld eller silver accesoarer till?
Puss
Så, guld eller silver?

2 kommentarer:

  1. guld, men vet inte varför :O

    SvaraRadera
  2. tror guld passar bättre till det svarta, det sticker ut mer och det kommer nog se mycket bättre ut.

    SvaraRadera