fredag, november 21, 2008

Italien, bandy och en FET pizza

Okej! Jag bara MÅSTE berätta! Det är helt otroligt! Den här dagen har varit sjuk!
Visst, den började väl inte så bra. Holger stack till Holland och vi kommer typ inte höras på hela helgen vilket SUGER men jag får lov att överleva helt enkelt. Sen vid 15.10 fick jag reda på att JAG SKA TILL ITALIEN I FEBRUARI! Japp, det är sant. Skolan har nämligen ett projekt tillsammans med några skolor från bland annat Italien, Spanien och Polen. Så nu i februari ska jag, Sara och Julia till Italien och representera John Bauergymnasiet eftersom de bara va vi som hade anmält oss! Jag är så jävla taggad! I alla fall mötte jag bästa Sofia efter skolan, vi solade och sedan blev det buss hem. När jag klev innanför dörren hade tydligen mina föräldrar bestämt att vi skulle på bandy så sagt och gjort. Jag har vart på bandy. Jag fattade så mycket att VSK vann med 6-5 mot Edsbyn (kanske de va?) haha!
Puss på min fredagkväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar