söndag, november 23, 2008

Sweet dreams

Igår var det lördag minsann och jag har inget minne av hur jag spenderade dagen. Haha fan vad ful jag är. Men jag vet i alla fall att kvällen spenderades med Rasmus, kollade på Max Payne som sög totalt. Dessutom blev det kittelkrig, fattar inte hur kittlig jag får vara. Blev sova direkt när jag kom hem, så sjukt trött.

Idag måste jag städa har jag kommit fram till. Seriöst det är sjukt stökigt här. Hjälp mig?

Förresten, nu är det typ lite drygt en månad till jag åker till Karibien! Jag fattar det inte. Sola och bada när alla går runt och fryser här hemma. Dessutom kommer jag bli massa brun. Sen en månad efter att jag kommer hem från Karibien ska jag till Italien. Det är också helt sjukt. Jag är så taggad!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar