måndag, december 08, 2008

Så ointressant så de finns inte...

Jaha, så har ännu en helg passerat utan att man har fått särskilt mkt gjort då... men de är så de ska va!
Holger kom hit i fredags, blev att laga mat och kolla på nya Bondfilmen på kvällen där.... fan vad den va kass. I lördags firade vi faster och sen fixade vi en ny film till kvällen, "Berätta inte för någon" hette den, sjukt mkt bättre än Bond i alla fall. På söndagen tog vi det lite lugnt och vid fem träffade vi Jessica vid Bellevue för att bowla lite... Gick väl helt åt helvete men who cares! Efter de tog jag och min pojkvän bussen till stationen och han tog tåget vidare till Stockholm. Gillart inte men men vi ses ju nästa helg!

Idag har hela Huldran varit lediga. Alla älskar Bauer, Bauer älskar Huldran. I alla fall så vaknade jag runt halv tio, tog en varmdusch och lite så innan jag tog bussen in till stan vid 10.55. Gjorde ett besök på Artilabs där jag ska jobba i jul. Stack därifrån runt halv tre och tog bussen hem 15.10 och nu fryser mina fötter.

Vet du?! Jag har en anledning till att köpa nya stövlar nu! Mina varma bruna är trasiga som fan och läcker in vatten. Det är inte bra. Skoshopping när jag får pengar alltså!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar