torsdag, december 04, 2008

Hallelujah, snart fredag

Ciao!
Jag tränar inför Italienresan. Ciao är det enda ord jag kan så jag har lärt mig alla veckans glosor! Jisses säger jag bara, vilken störtskön dag. Börjar i kaos slutar i.. ja jag vet inte vad, mörkbrunt kanske?

Imorse när jag anlände senare än vanligt till busshållplatsen fick jag en chock. På marken myllrade det av små overallklädda barn med färgglada mössor och ryggsäckar samt två väldigt tråkigt klädda fröknar. Kul att dela bussäte med en snorig fyraåring liksom? Det blev ju inte direkt bättre av att när jag kollade ut genom fönstret precis när jag hade vaknat va marken snötäckt och ännu mer snö forsade från himlen. Well, jag överlevde bussfärden och sprang genom snön till skolan där vi gjorde klart lucka 8 i vad som måste anses vara världens bästa (läs sämsta) julkalender. Slutade vid 11.45, tvingade i mig några äckliga pannkakor i matsalen innan jag tog bussen hem.

Väl hemma bestämde jag mig för att göra lite nytta så jag städade mitt rum, det behövdes om jag säger så. Runt sju åker jag till Jessica... länge sen man träffade den snyggingen! Hon färgade mitt hår och jag tror (!) att de kan ha blivit helt okej, återstår väl att se liksom!

Imorgon är det fredag och då kommer Holger till Västerås! Jag gillart skarpt! Puss till honom. Nu borde jag sussa eller något, hihi. Trött Ell.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar