onsdag, januari 28, 2009

I danced to all your fucking soul.

Tillbaka i skolan och allt är som vanligt. Tråkig idrottslektion i klassrummet. Kikade på en väldigt trevlig 100 år gammal UR-film om stress. Gäsparna kom med jämna mellanrum kan jag bara meddela. Nu står Erik framför tavlan och snackar om mode när det gäller soffor. Och nej Erik, dinosaurierna levde inte samtidigt som människorna.
Innan rasten bjöd han dock på en mycket trevlig överraskning, biobiljett. Både jag och Julia fick varsin bara för att vi för evigheter sen va så söta och ställde upp på öppethus. Så, två biobiljetter från skolan på två veckor. Men vem hänger med då? Förresten dödar jag snart skolcafeterian, ingen vaniljyoghurt idag heller. Hur ska jag överleva hade de tänkt? Skärpning! Efter skolan funderar jag på att leta jeans, borde jag?
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar