torsdag, januari 15, 2009

Söta du

Hallå söta du!
Nu är jag hemma från min utlandsresa i Venezuela! Allt va underbart och det va massa varmt hela tiden. Jag kom faktiskt hem redan i tisdags men har varit så trött att jag inte har orkat ägna bloggen en tanke förrän nu! Hihi. Direkt efter att vi hade landat på Arlanda åkte jag hem till Holger några timmar. Usch vad jag har saknat honom och imorron åker jag dit igen!

Förresten har jag blivit tipsad om en väldigt mysig sida som heter Gratis Mode. Man blir medlem där, samlar poäng som man sedan kan byta in mot presentkort på ett 50-tal olika butiker! Om du blir medlem genom att klicka på länken nedan hjälper du inte bara mig du får dessutom själv 50poäng direkt så det tycker jag att du ska göra!

http://www.gratismode.se/?c=36665

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar