tisdag, januari 20, 2009

UPPDATERING

Okej jag har kommit av mig totalt med det här att blogga. Det känns mest värdelöst och jag funderar på att trycka delete och se glad ut. No more blogg alltså men jag vet inte...

På sista tiden har många tankar snurrat genom mitt huvud och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det är det där med att inte veta vad någon annan tänker. Jag hatar det. Jag blir galen på mig själv eftersom jag känner mig så nedrans barnslig men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på de här sakerna.

Förresten fyllde min lilla stora Liza 18 år idag så grattis till henne!

Nu ska jag snart krypa ner under täcket och sluta tänka ett tag. Jag ska försöka skriva några rader redan imorron med men vi får väl se hur det går med det!

PUSS



....säg att du älskar mig

1 kommentar:

  1. come on you :) if i translated it good: dont delete your blog and keep believing in yourself cause you're great :) <3

    SvaraRadera