tisdag, november 25, 2008

Don't ask me why the sky's blue, that's not my business.

Jag är trött. Tänk för att så är det så våga inte att säga emot.
Den här dagen har varit hemsk. Matte tre timmar med Andragradsekvationer och skit. Så inte min grej. Fast jag har ju faktiskt konstaterat tidigare att jag avskyr matte så det kom väl inte som någon jättesurprise för er. På lunchen drog jag och Sara ner på stan och sprang runt. Spenderade runt 20 minuter i trappan utanför Lush också. Roliga lunchraster man har på Bauer! Efter lunchen va det foto. Bara massa äckeljobb med julkalendern. Snacka om att stressa imorgon jau så man är ledig torsdag & fredag. Dessutom ledig tisdag nästa vecka också. Livet är underbart, ibland.

Jag och Sara räknade även ut att vi kommer vara borta från skolan 8 veckor i rad nästa termin. Italien vecka 8, sportlov vecka 9, APU 10-14, Påsklov vecka 15. Herrejösses vad underbart. Förresten. Jag har ingen APU. Hjälp?
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar