onsdag, november 26, 2008

You ain't, yeah, you ain't so clever...

Nu har jag en sjukt välförtjänt långhelg framför mig!
Så är det på JB helt enkelt. Eftersom det är resursdagar nu i slutet av veckan och jag är så sjukt jävla duktig så slipper jag vara i skolan torsdag & fredag. Känn på den du. Dessutom är det studiedag på tisdag. Puss.

Idag har vi jobbat som djur med den där fula äckliga illaluktande julkalendern, den påminner faktiskt om någon jag "känner". Sött? I alla fall hade jag mentorsamtal vid 10.00 och när de va klart blev det lunch på Spajsi hått med mamma. Jessica och jag är bra. Efter lunchen blev det ännu mer jobb med den där fjolliga julkalendern sen fick jag lov att springa för att hinna med min 15.35 buss hem till min underbara säng. Jag har inte tvättid idag, det har jag aldrig.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar