måndag, november 24, 2008

Shit vad jag svamlar....

Herrejösses vilken dag, jag är trött som en fisk.
Hade projekt och företagande utan lärare imorse vilket ledde till att alla satt på msn och bilddagboken eftersom Matt den underbara människan har glömt att blocka de efter torsdagens lektion. Blev typ samma sak efter lunchen så jag törs säga att denna skoldag var helt onödig. Lunchen va dessutom äcklig men ändå åt jag som en gris och mådde illa som två efteråt.

Åh jag är en hopplös människa. När jag kom hem smällde jag i mig tre mandariner och ett äpple och nu mår jag inte bra. Så kan det gå liksom.

Jag har kommit fram till att jag inte behöver vara i skolan varken torsdag eller fredag. Jag gillart. Då måste jag sova massor. För det gillar jag också.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar