söndag, november 30, 2008

Perfekt helg, perfekt pojkvän.

Hallå allesammans!
Nu är jag tillbaka efter en underbar helg i Stockholm tillsammans med min underbara pojkvän. För det är så det är, han är underbar. I fredags va jag ledig så dagen spenderades med att packa och städa. Runt tre någon gång fick jag skjuts av mamma och pappa, som förövrigt spenderade helgen hos Simon i Göteborg, ner till centralen. Därifrån tog jag tåget in till Stockholm. Gud vad söta människor som åker tåg ibland. Ja jisses alltså. När jag kom fram mötte Holger upp mig och vi åkte hem till honom. Kollade lite film och så på kvällen bara.

På lördagen tog vi det ganska lugnt på morgonen, sen åkte vi in till Stockholm och åt lunch. Blev pizza för min del. Den va god ska du veta. Vi vandrade runt lite på stan och så och sen vid sju hade vi bokat biljetter till "Sexdrive". Sjukt rolig film och massa stor biograf... Inte för att salongen vi va i va speciellt stor men ni fattar nog vad jag menar. Efter bion åkte jag till Kallhäll medan Holger träffade lite kompisar och drog ut på krogen. Jag underhöll mig med dator innan jag somnade.

Idag, söndag alltså blev det om möjligt en ännu segare morgon. Eller egentligen va de väl bara jag som va seg men wtf de är ju helg! Vid tretiden befann vi oss på IKEA i Knarkarby. Skumt ställe de där men de hade god mat! Efter en tripp på IKEA beslöt vi oss för att vandra över vägen till Bauhaus för att kolla på adventsstjärnor. Jag fann min älskling. Stor, svart och glittrig, behöver jag säga mer?

Senare tog vi bussen till Kallhäll, fixade mig en tågbiljett och runt 18.00 stack jag mot Bålsta och sedan vidare till Väsrerås. Jag kommer sakna min älskling.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar