tisdag, december 02, 2008

Låtsas som att det regnar....

Mina fötter fryser så nu vet ni det.
Orkade inte skriva något igår eftersom jag va helt sjukt slut efter skolan! Va i alla fall premiär för vår otroligt vackra och välarbetade julkalender. Herrejösses. Jag och Sara sprang runt på stan hela lunchen för att skaffa glitter och julgranskulor att dekorera med... Jisses. Hade världens tråkigaste svensklektion på eftermiddagen då vi jobbade med litteraturhistoria. Hela klassen hoppade högt av glädje, jag lovar. På kvällen stack jag och min mor hem till mormor som fyllde år, shit vad gott med chokladpudding!

Idag har lärarna på bauer studiedag vilket betyder att jag har varit ledig. Så skönt, sov till tolv typ sen frukost och sen bara ta de lugnt och hosta massa. Älskart.

Förresten har jag nog inget intressant att berätta nu. Så...
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar