onsdag, december 03, 2008

Ser du skräcken i mina ögon?

Hjälp. Hemsk dag. Seriöst.
Började inte så bra eftersom jag kom på att vi skulle ha idrott på morgonen, slängde på mig väldigt hippa kläder och sprang till bussen. Kände mig lite som ett troll faktiskt. Kom till skolan, dumpade datorn och skuttade till Friskis och Svettis där vi hade ett mycket trevligt aerobicspass tillsammans med paralelleklassen. Mysigt värre. Efter de blev de stan med Sara, orka inte lunchen som vanligt... På eftermiddagen va de medikommunikation. Min batteriladdare till datorn bestämde sig för att dö. Imorgon ska jag få en ny. M@ är en snäll person han.

När jag kunde återuppliva datorn blev det arbete med julkalendern som vanligt. Kul kul kul och god jul och fan håll käften! Bussen hem va riktigt läskig. En sån där ny buss med sjukt sköna, blåa säten... liknade mer en Axelssonbuss än en VL-buss faktiskt. Men jag överlevde och här sitter jag nu. Jag tackar gud för att bussen inte åt upp mig, tror de va The Kooks förtjänst faktiskt. Så ljuv musik tämjer även den argaste gud.

Imorgon har jag en halvtimmas sovmorgon så jag börjar 9.15 och slutar 11.45. Gillarrrrrt!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar